Psycholoog Therapeut

Cognitieve gedragstherapie (CGT) en Acceptance en Commitment Therapie (ACT) zijn hulpvormen waarin je leert hoe je beter kunt omgaan met negatieve gedachten en gevoelens over jezelf en jouw omgeving. Door deze therapie├źn leer je je stemming beter te beheersen en jouw gedrag beter af te stemmen op wat je wil bereiken. 

5 G-schema
In het kort komt het neer op vijf G's: Gebeurtenis, Gedachten, Gevoelens, Gedrag en Gevolg. 
Klopt jouw waarneming wel met de realiteit? We zoeken het samen uit.

Therapie Zandvoort

Eerst brengen we samen het problematische gedrag en de omstandigheden waarin die voorkomen in kaart. Vervolgens gaan we samen op zoek naar beter passende gedragspatronen om te reageren op die omstandigheden. Hiervoor doen we oefeningen en geef ik tips om direct mee aan de slag te gaan.

Hoeveel consulten heb ik nodig?
Dat is helemaal aan jouzelf. 
Het hangt af van de problematiek, jouw inzet en flexibiliteit. Over het algemeen kunnen we stellen dat we met gemiddeld 5 consulten heel ver kunnen komen. Jij hebt dan alle tools in handen om er verder zelf mee aan de slag te gaan. 

Terug naar Startpagina Therapie klik hier
Meer info over consult opties klik hier
Verder naar Tarieven klik hier
Ik maak direct een afspraak klik hier